Intrebari frecvente

https://statiideincarcare.ro

  1. Aveți un showroom unde pot săvăd produsul cu ochii mei?
  2. Da, un showroom fizic. În Constanta, str. Chiliei, nr. 14.
  3. Cât dureazălivrarea?
  4. Durata medie de livrare este înscrisă sub fiecare produs separat. Fiecare produs are un termen diferit de livrare pentru că produsele sunt făcute de producători diferiți.
  5. Oferiți garanție mobilei dvs?
  6. Toate produsele primesc garanție 24 de luni. Dacă se întâmplă ceva, nu vă vom lăsa la greu :).
  7. Ce înseamnăgaranția de primire a banilor înapoi 365 de zile?
  8. Puteți să returnați comanda timp de un an de la ziua în care ați primit-o și veți primi banii înapoi în totalitate, deși mobile trebuie să fie pusă în pachet exact așa cum ați primit-o.
  9. Cum pot săplătesc?
  10. Există mai multe metode de plată din care puteți alege: transfer bancar, plata cu cardul bancar la livrare sau cu cash la livrare. Plățile prin transfer bancar trebuie să fie realizate cu câteva zile înainte de livrare. 
  11. Livrarea e gratuită?
  12. Toate comenzile sunt livrate gratuit în toată țara pană în fața casei (locul unde poate ajunge duba).
  13. Oferiți serviciu de montaj?
  14. Nu asigurăm montajul. Produsul se livrează demontat și este însoțit de accesorii și instrucțiuni de asamblare.
  15. Cum plasez o comandă?
  16. Puteți plasa o comandă pe site sau trimițându-ne un e-mail la contact@statiideincarcare.ro cu numele dvs complet, adresa de livrare (inclusiv codul postal), un număr de telefon de contact, metoda preferată de plată, o listă de produse și opțiuni pe care doriți să le includem în comandă. Puteți să ne contactați și la +40740423089 și vom face tot posibilul pentru a vă ajuta 
  17. Cum pot săobțin noi informații despre comanda mea?
  18. Puteți să ne contactați la nr de telefon +40740423089 sau pe email la contact@statiideincarcare.ro cu numărul comenzii și vă vom oferi informații despre starea actuală a comenzii dvs și dacă este posibil – o dată de livrare.
  19. Oferițși facturi cu TVA pentru companii?
  20. Toți clienții noștrii au o factură TVA.
  21. Cum pot să-mi anulez comanda?
  22. Dacă doriți să anulați comanda din orice motiv, puteți face asta sunându-ne la +40740423089 sau la contact@statiideincarcare.ro.
  23. La ce orălivrați?
  24. Noi încercăm mereu să livrăm comanda la o oră potrivită pentru dvs. Cu cel puțin cu o zi înainte de livrare, vă vom suna pentru a vă informa de sosirea comenzii și pentru a vă oferi o oră aproximativă pentru livrarea de a doua zi. De asemenea, în timpul zilei de livrare, șoferul vă va suna pentru a vă informa de sosirea lui.
  25. Ce facem dacăvrem să returnăm produsul?
  26. Dacă vreți să returnați produsul, anunțați-ne (pe email la contact@statiideincarcare.ro sau la nr de telefon +40740423089. E important ca produsul să nu fi fost asamblată și să fie încă în cutiile originale. Produsul returnat va fi ridicat în 15-20 de zile. Banii vor fi returnați după ce produsul va fi preluat prin transfer bancar (citiți mai multe despre asta aici).
  27.  
  28. Cum pot aplica un PROMO CODE la comanda mea?
  29. Într-o perioadă cu un cod promoțional activ, puteți aplica codul înainte de a finaliza comanda în sistem și prețul va fi redus cu valoarea corespunzătoare.
  30.